Îmbătrânesc vitaminele pentru a îmbunătăți vederea

Acestea conţin betacaroten, vitamină solubilă care  ajută la buna funcţionare a retinei şi, deci, îmbunătăţeşte vederea şi previne afecţiunile cauzate de îanintarea în vârstă. Nu doar betacarotenul însă poate ajuta la prevenirea problemelor de vedere, ci şi alte vitamine şi minerale din următoarele 5 alimente: Legumele cu frunze verzi — sunt resurse importante de luteină şi zeaxantină, antioxidanţi despre care studiile au demonstrat că pot reduce riscul de dezvoltare a degenerescenţei maculare şi a cataractei.

îmbătrânesc vitaminele pentru a îmbunătăți vederea viziunea a început să scadă brusc

Ouăle —gălbenuşul, în special, deţine surse bogate de antixidanţi şi zinc, cu rol important în prevenirea afecţiunilor oculare specifice bătrâneţii. Citricele şi fructele mov afine, mure, coacăze, prune etc.

îmbătrânesc vitaminele pentru a îmbunătăți vederea etiologia deficienței vizuale

Migdalele — sunt pline de vitamina E, care încetineşte procesul de îmbătrânire, inclusiv pe cel de degenerescenţă maculară. Un pumn de migdale pe zi asigură cam jumătate din doza zilnică recomandată de vitamina E. RO: Raed Arafat avertizează!

Toate noutățile Luteina - o vitamină extrem de benefică pentru ochi Luteina este o vitamină extrem de benefică pentru ochi, de aceea este folosită adesea pentru prevenirea afecțiunilor oculare precum degenerescența maculară sau cataracta. Luteina funcționează precum un filtru de lumină, care protejează țesuturile oculare de daunele produse de expunerea la radiațiile ultraviolete. Luteina este o vitamina cu proprietăți antioxidante care pot combate stresul oxidativ. Beneficiile luteinei pentru organism Luteina are o serie de efecte benefice pentru sănătate, de aceea este important să ne asiguram că avem un aport zilnic optim de luteina. Menținerea unei vederi sănătoase Efect anti-îmbătrânire pentru creier și ochi Încetinirea procesului de oxidare a pielii Protejarea plămânilor Diminuarea riscului de artrită și arterioscleroză Diminuarea riscului de cataractă Studiile făcute în domeniu în ultimii ani arată că un aport mărit de luteină poate reduce riscul de a dezvolta cataracta.

E obligatoriu. Peştele gras — cum sunt tonul, somonul, macroul sau anşoa, este bogat în acizi graşi esenţiali polisaturaţi ce includ acizi graşi DHA acid docosahexanoicEPA acid eicosapentanoic şi ALA acid alfa-linoleicacizi ce sunt vitali pentru a ne păstra sănătatea în general, şi în special ne protejează vederea.

Un studiu realizat de oamenii de ştiinţă americani arată că persoanele care consumă rar peşte gras oceanic se confruntă frecvent cu sindromul de ochi uscat şi prezintă deseori tulburări de vedere.

îmbătrânesc vitaminele pentru a îmbunătăți vederea Masă de testare a viziunii DIY

Citește și:.

Mai multe despre acest subiect