Efectul exercițiului asupra vederii

Oboseala oculară (astenopia acomodativă)

Yoghinii indieni vindecă ochii, uitîndu-se la soare, stele si luna Yoghinii indieni vindecă ochii, uitîndu-se la soare, stele si luna Pentru îmbunătăţirea vederii sistemele orientale de asanare au dezvoltat o serie de exerciţii. Din cele mai vechi timpuri yoghinii indieni utilizau contemplarea soarelui şi a lunei, ceea ce acţionează mult mai eficient asupra ochilor, decât o urmărire a orizontului, eficacitatea contemplării a fost confirmată şi de către medicina oficială.

Pentru cei care sunt dezamăgiţi de moduri medicamentoase de corecţie a vederii, vom prezenta set de exercitii speciale, folosite în yoga şi alte practice orientale. De altfel, yoghinii înşişi utilizau concentraţia privirii asupra diferitelor surse  de lumină pentru dezvoltarea capacităţii de a efectul exercițiului asupra vederii concentra.

A fost observat că aceste exerciţii au un efect foarte benefic asupra ochilor.

  • Viziune minus 2 miopie
  • Ce inseamna daca in fata ochilor pâlpâie zigzagurile - Aritmie September
  • Exercitiile de gimnastica oculara pentru imbunatatirea vederii Exercitiile de gimnastica oculara pentru imbunatatirea vederii Exercitiile de gimnastica oculara pentru imbunatatirea vederii au inceput sa devina din ce in ce mai cunoscute in randul persoanelor care isi doresc sa aiba o vedere sanatoasa fara a fi nevoie sa poarte ochelari de vedere.

Aşadar, primul exerciţiu: concentraţia privirii asupra flăcării de lumânare. Exerciţiu se face, de obicei, seara, după apusul soarelui, în întuneric complet sau ce înseamnă acuitatea vizuală 1 5 amurg. Instalaţi o lumânare aprinsa la nivelul ochilor sau puţin mai sus, la o distanţă de 0,5 metri de la faţă.

Vom spune doar că în conformitate cu canoanele clasice orientale, această distanţă trebuie să fie egală cu distanţa de la ochi până la partea de jos a stomacului. Ocupaţi orice poză stabilă şi fără a clip  uitaţi-vă la lumânare. În acest moment, încercaţi să nu vă sustrageţi la nimic: nici la obiecte, nici la sunetele din jur, nici la gândurile proprii.

Priviţi cu atenţie la flăcări, îngustând treptat aria de vedere la un nivel minim.

Alte cauze ale zigzagurilor și muște înaintea ochilor

Cu ochii larg deschişi  nu clipiţi. Flăcările încep să se transforme într-un singur punct luminos, care va creşte pe măsura efectuării acestui exerciţiu.

În mod ideal, pata ar trebui să ocupe întregul câmp de vedere. În acest moment, meditaţi la puterea de curăţare a focului. Yoghinii păstrează această stare până la jumătate de oră sau mai mult.

Repetăm că, în timpul exerciţiului capul trebuie să fie liber de gânduri străine. Noi trebuie să învăţăm doar să ne uităm.

efectul exercițiului asupra vederii

Acesta este un lucru dificil, abilitatea vine doar după un antrenament lung. La început, întotdeauna apare o varietate de gânduri, şi acest lucru este de înţeles. Prin urmare, prinzându-vă înşine asupra gândurilor  străine, evaluaţi o astfel de situaţie sub un alt aspect. Mai bine, zâmbîţi în sinea dvs. Aplicând o fixare centrală, încercaţi să vedeţi în flacără ceva necunoscut, examinaţi-l.

Separaţi-vă de gandurile dvs. Primele câteva săptămâni trebuie să vă uitaţi la flăcări până nu vor obosi ochii. În viitor, măriţi această vreme până la 10 - 15 min. Însă nu vă implicaţi în acest exerciţiu, prin forţă. Efectul exercițiului asupra vederii câte ori vor apărea crampei şi lacrimi,  Antrenarea viziunii indienilor trebui să închideţi ochii şi să continuaţi să vă uitaţi la lumânare în imaginaţie, până când pata imaginativă nu va dispărea.

Cum abordează medicina chineză afecțiunile oculare

De fiecare dată, trebuie să încercaţi să creşteţi timpul de strălucire restantă a flăcării şi să vedeţi lumânarea cât se poate mai clar. În timpul exerciţiilor, nu uitaţi despre ţinută!

  1. Viziunea a scăzut
  2. Ecranele digitale și efectele asupra sănătății ochilor august 27, 27 august Distribuie Știai că expunerea îndelungată, zilnică, la dispozitive digitale cu ecrane luminoase, poate predispune la anumite afecțiuni oftalmologice?
  3. Remedii chinezești pentru afecțiunile oculare Ochii reprezintă oglinda sufletului: ne ajută să vedem în exterior și să ne exprimăm emoțiile interioare.
  4. Cu toate că majoritatea sugestiilor sunt utile, multe din celelalte sugestii sunt doar mituri pentru a convinge oamenii să se ferească de medici.
  5. Ecranele digitale și efectele asupra sănătății ochilor – Smart Medical

Este foarte important să păstraţi mereu drept spatele şi capul. Încheind exerciţiul, relaxaţi ochii. Următorul exerciţiu: concentrarea privirii asupra flăcării reflectate. Puteţi trece la acest exerciţiu după câteva luni de efectuare a celui anterior.

efectul exercițiului asupra vederii

Tehnica  efectuării acestui exerciţiu este similară celui precedent, dar ochii nu sunt fixaţi asupra flăcării, ci asupra reflecţiei acesteia în apă.

Pentru a face acest lucru, luaţi o  farfurie, turnând în ea apă. Folosirea oglinzii nu este dorită. Trebuie să vă uitaţi la un unghi de aproximativ 30 de grade faţă albinism vizual suprafaţa apei.

Fixarea privirii asupra luminii reflectate îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare si calmează sistemul nervos, are un efect foarte benefic asupra întregului organism, în special, asupra vederii.

efectul exercițiului asupra vederii

Următorul exerciţiu este mai dificil, pentru că trebuie să concentraţi privirea direct la soare. Nici o lumină nu este egală după intensitate cu cea solară. Razele solare înviorează vederea, accelerează circulaţia sângelui, neutralizează infecţia prin uciderea microbilor.

Ar trebui să vă uitaţi la soare cu ochii larg deschişi, însă relaxaţi,netensionaţi atât timp, cât este posibil, sau până când nu vor apărea lacrimi. Persoanele cu ochii bolnavi ar trebui să se uite în direcţia soarelui, mai degrabă, decât la soarele însuşi. Cu timpului, ei se vor uita direct la soare fără disconfort şi lacrimi, dar este clar că nu ne putem uita la soarele aprins  ziua.

Exerciţiul se efectuează dimineaţa sau seara când soarele atinge linia orizontului,  aproximativ la o jumătate de oră după răsăritul soarelui sau cu o jumătate de oră înainte de apus.

efectul exercițiului asupra vederii

În general, yoghinii preferă să practică exerciţii în orele de dimineaţă. Viziunea politicienilor exercițiului asupra vederii orice postură stabilă, îndreptaţ spatele, ţineţi capul mereu drept.

Priviţi direct la soare. Privit atent la centrul de soare, încercând să reduceţi câmpul de vedere până la dimensiunea discului solar. Uitaţi-vă cu ochii lor larg deschişi, fără încordare  şi nu clipiţi.

Când veţi simţi că acum vor apărea lacrimi, trebuie să închideţi ochii şi să păstraţi o impresie mentală a soarelui între sprâncenele. Ochii sunt relaxaţi. Dacă nu sunteţi în măsură să vă uitaţi la soare, atunci fixaţi privirea la spaţiul de lângă soare, apropiind-o treptat de disc. Este mai bine să repetaţi exerciţiul de mai multe ori, decât să-l prelungiţi prin forţă.

Care sunt factorii care influenteaza sanatatea ochilor? | Medlife

Contemplarea soarelui ar trebui să fie introdusă treptat, incepand cu minute şi până la 10 minute ca limită. Acest lucru poate îmbunătăţi, în mod semnificativ,  vederea. O alta activitate: concentraţia privirii asupra reflectării soarelui. Se efectuează ca şi cel de mai sus, doar nu trebuie să vă uitaţi la soare, ci la reflecţia lui în apa unui lac  sau unui râu.

Puteţi face acest exerciţiu în orice moment al zilei. În sistemele de asanare se consideră că concentraţia privirii asupra soarelui şi asupra reflectării lui este foarte utilă pentru ochi. Vulturul se pot uita direct la soare, de aceea yoghinii cred că practică sistematică de examinare a soarelui aseamănă ochiul uman cu cel al vulturului.

Simptomatologia

În India,  solarizarea este utilizată pentru a elimina myopia, prezbiţia inclusiv pentru limită de vârstăinflamaţii, astigmatism, trachoma. Aici sunt două exerciţii, nu mai puţin interesante şi utile: concentraţia priviriii asupra lunii şi reflecţiei acesteia. Se efectuează la fel ca şi concentraţia privirii asupra soarelui.

Uitaţi-vă de la 3 până la 10 minute. Este de preferat ca luna să fie de la ochi la un unghi de 45 grade: astfel ochii obosesc mai puţin. Dar şi aici există o excepţie. Pentru persoanele cu sistemul nervos instabil, nu este dorit să se uite la lună cu concentraţia privirii.

Chiar si oameniir foarte sănătoşi ar trebui să se concentreze asupra lunii nu mai mult de o dată pe săptămână. Un mare folos pentru vedere aduce fixarea ochilor către stele, nori, munţi, spaţii maritime şi frumuseţea peisajului.

Mai multe despre acest subiect