Cauza deteriorată a vederii

Pierdea rapidă a vederii – care sunt cauzele

funcții mentale cu insuficiență vizuală refacerea vederii într-un timp scurt

Oxidarea și inflamația sunt implicate în etiologia acestor boli. Există dovezi că antioxidanții și antiinflamatoarele care se gasesc in alimente pot reduce riscul de afectiuni oculare produse de inaintarea in vârstă.

Văd în ceață. Care sunt cauzele vederii încețoșate

Nutrienții de interes sunt vitaminele C și E, β-carotenul, zincul, luteina, zeaxantina și acizii grași omega-3, acidul eicosapentaenoic EPA și acidul docosahexaenoic DHA.

Dupa varsta de 55 de ani pacientii pot dezvolta cauza deteriorată a vederii oculare precum cataracta, retinopatia diabetică, glaucomul și degenerescența maculară legată de vârstă. În comparație cu alte organe, ochiul este deosebit de susceptibil la leziuni oxidative datorită expunerii la lumină și a ratei metabolice ridicate. Studiile recente indică faptul că substanțele nutritive importante în sănătatea ochilor includ vitamine și minerale cu funcții antioxidante de exemplu, vitaminele C și E, zincul, carotenoidele [luteina, zeaxantina, β-caroten], și compuși cu proprietăți antiinflamatoroare acizii grași omega-3 acidul eicosapentaenoic [EPA], acidul docosahexaenoic [DHA] pot scadea riscul de afectiuni oculare legate de vârstă.

S-au facut multe afirmatii cu privire la efectele pozitive ale suplimentelor asupra vederii și sănătății ochilor, însă foarte puține studii ale cercetatorilor susțin aceste afirmații.

Formular de căutare

Aceste studii au fost realizate de National Eye Institute. Studiile s-au axat pe doua conditii care afecteaza milioane de oameni, degenerescenta maculara legata de inaintarea in varsta si cataracta.

Cum să vă îmbunătațiți vedera dacă aveți o vedere neclară Simptomele vederii neclare Aveți nevoie de o vedere bună pentru a vă îndeplini sarcinile de zi cu zi. Adeseori ni se pare normal, să putem face lucruri simple, cum ar fi mersul pe scări fără să sarim treptele, verificarea mesajelor pe smartphone sau condusul la locul de muncă.

Degenerescenta maculară legată de inaintarea in vârstă, este cauza principală a pierderii vederii în Statele Unite. Este asociata în principal cu îmbătrânirea, dar unele forme de degenerescenta maculară afectează și tinerii. Degenerescenta maculară legată de inaintarea in vârstă apare atunci când există o deteriorare a celulelor sensibile la lumină în zona maculara a retinei.

Aceasta este partea din ochi responsabilă pentru înregistrarea a ceea ce vedem și trimiterea informațiilor către sistemul nervos, obervarea detaliilor fine, si focalizarea. Cataracta reprezinta opacizarea lentilei ochiului. Aceasta poate afecta capacitatea dvs. Cataracta este o boala cu frecventa crescuta, în special în rândul persoanelor  în vârstă. In acest articol vor fi descrise substanțele nutritive de interes pentru sănătatea vizuala.

litere roșii viziune literele se estompează când citiți despre viziune

Vitamina C Vitamina C, cunoscută și sub numele de acid ascorbic, este o vitamină hidrosolubila. In cauza deteriorată a vederii cercetărilor experimentale și clinice sunt utilizate acidul ascorbic sau ascorbatul de sodiu.

Afectiunile ochiului: cauze, simptome si tratament

Acidul l-ascorbic natural și sintetic sunt identice din punct de vedere chimic și nu există diferențe cunoscute în ceea ce privește activitatea biologica sau biodisponibilitatea. Vitamina C este necesară și pentru sinteza colagenului, o componentă structurală importantă a vaselor de sânge, tendoanelor, ligamentelor și al osului.

Vitamina C este, de asemenea, un antioxidant foarte eficient, care protejeaza  moleculele esențiale din organism, cum ar fi proteinele, lipidele, carbohidrații, ADN-ul și ARN-ul, de distrugerea radicalilor liberi și a speciilor reactive de oxigen care pot fi generate în timpul metabolismului normal, precum și prin expunerea la toxine și la poluanți, precum fumul de țigară. Ochiul are o rată metabolică deosebit de ridicată și, prin urmare, are o nevoie suplimentară de protecție antioxidantă.

Concentrațiile plasmatice ale vitaminei C, sunt legate de nivelurile din țesutul ocular. La nivel ocular, vitamina C poate, de asemenea,  regenera alți antioxidanți, cum ar fi vitamina E.

Alimente bogate în vitamina C: Mure, cocaze, broccoli, varza de bruxelles, varza, pepene galben, conopida, grapefruit, ardei verde, portocale, papaya, spanac, capsuni, rosii. Functia principala a α-tocoferolului este functia antioxidanta.

Vedere neclară

Grăsimile, care fac parte din toate membranele celulare, sunt vulnerabile la distrugere prin oxidare de către radicalii liberi. Acest lucru este important, dat fiind faptul că retina este predominant formata din acizi grași. Când o moleculă de α-tocoferol neutralizează un radical liber, isi piarde capacitatea sa antioxidantă. Cauza deteriorată a vederii toate acestea, alți antioxidanți, cum ar fi vitamina C, sunt capabili de regenerarea capacității antioxidante a α-tocoferolului.

Alte funcții ale α-tocoferolului care ar fi benefice pentru sănătatea oculară includ efectele asupra expresiei și activităților al moleculelor și enzimelor din celulele imune și inflamatorii.

costul lentilelor pentru vedere vedere cu hipertensiune

În plus, a fost descoperit că a-tocoferolul inhibă agregarea plachetară și îmbunătățește vasodilatația. Alimente bogate în vitamina E: Migdale, ulei de porumb, arahide, ulei de floarea soarelui, ulei de sofranel, ulei de soia, ulei de germeni de grau.

Cum este diagnosticată deficiența de vedere?

Dintre carotenoide, β-carotenul este sursa principală a provitaminei A. Cea mai bună dovadă că β-carotenul joacă un rol benefic în afectiunile oculare legată de inaintarea in vârstă provine din studiul AREDS, în care suplimentarea cu β-caroten împreună cu vitaminele C și E, zinc și cupru au redus riscul de a dezvolta aceste afectiuni. Cantitatea de β-caroten folosita in acest studiu a fost de 17 mg 28, UI vitamina A.

Nu există o doza zilnica recomandata pentru β-caroten. Alimente bogate în β-caroten: Caise, broccoli, pepene galben, morcovi, kale, salata verde, ardei gras rosu, dovleac, spanac, cartof dulce. În timp ce aportul foarte ridicat de β-caroten din alimentatie, nu ar avea efecte negative asupra sănătății, ar trebui să existe prudență cand se consuma suplimente cu un aport crescut de β -caroten deoarece acestea pot creste riscul de cancer pulmonar.

viziune mai proastă la amurg este posibilă îmbunătățirea vederii până la 100

Motivele pentru creșterea riscului de cancer pulmonar se presupune că se datorează efectelor pro-oxidante ale unor doze mari de β-caroten într-un mediu stres oxidativ, cum ar fi plămânul unui fumător. Zincul Zincul este important în menținerea sănătății retinei, dat fiind faptul că zincul este un constituent esențial al multor enzime și este necesar pentru metabolismul optim al ochiului.

telefon mobil pentru persoanele cu vedere scăzută viziunea este greu de văzut în depărtare

Ionii de zinc sunt prezenți în enzima superoxid dismutază, care joacă un rol important în eliminarea restabilirea vederii la 17 ani de superoxid. În ceea ce privește ochiul, zincul joacă roluri importante în funcția antioxidantă și imunitara.

diagramă de testare a viziunii bates tulburare în cap slabă vedere

Zincul joacă, de asemenea, un rol important în structura proteinelor și a membranelor celulare. Pierderea zincului din membranele biologice crește susceptibilitatea la leziuni oxidante și le afectează funcția.

Şi tocmai de aceea, atunci când lucrăm la calculator, este foarte util să ştim câteva aspecte simple şi la îndemână despre cum să avem grijă de ochi. Ce recomandă un specialist, aflaţi din materialul următor. De ce unele persoane lucrează la calculator şi au o vedere bună şi alţii îşi simt ochii obosiţi pe zi ce trece lucrând la calculator? Diferenţa între cei care nu au probleme cu vederea şi cei care au ochii obosiţi după ce lucrează la calculator constă în lipsa unor obiceiuri, rutine ce sunt aplicate din reflex de cei cu vedere bună. În primul rând, ochii sunt creaţi pentru o vedere tridimensională, rapid schimbătoare şi multi-focală.

Zincul are un rol important în semnalizarea celulară și s-a constatat că influențează transmiterea impulsurilor nervoase. Alimente bogate în zinc: Migdale, fasole, carne de vita, caju, cereale, branzeturicarne de pui, naut, fulgi de porumb, crab, lapte, stridii, arahide, carne de curcan, iaurt. Luteina și zeaxantina Luteina și zeaxantina sunt carotenoide găsite în cantități mari în legume cu frunze verzi dar si in alte fructe sau legume.

Meditatie pentru vindecarea ochilor

Spre deosebire de β-caroten, aceste două carotenoide nu au activitate vitaminică. Dintre toate carotenoidele, doar luteina și zeaxantina se gasesc în retină.

Luteina și zeaxantina se gasesc în macula sau în regiunea centrală a retinei și sunt denumite pigment macular. Alimente bogate în luteină și zeaxantină: Broccoli, varza de bruxelles, porumb, kale, salata verde, fasole verde, spanac, galbenus de ou, ardei portocaliu, kiwi, struguri, portocale, dovlecei, dovleac.

Acizii grași omega-3 În plus față de antioxidanții menționați mai sus, acizii grași omega-3 DHA și EPA sunt considerați a fi importanți în prevenirea afectiunilor oculare determinate de varsta inaintata. Acizii grași omega-3 au efecte neuroprotective la nivelul retinei. Aceasta include modularea proceselor metabolice care influentează stresul oxidativ, inflamația și vascularizarea.

Dacă vederea ta s-a deteriorat brusc şi nu ştii din ce cauză, află că poate fi vorba de probleme medicale serioase.

Mai multe despre acest subiect