Alimente pentru o vedere mai buna

alimente pentru o vedere mai buna

alimente pentru o vedere mai buna

Cele mai bune alimente pentru vedere Cele mai bune alimente pentru vedere De Iulia Mirică iulia-mirica Ai doar o pereche de ochi în această alimente pentru o vedere mai buna, așa că este foarte important să ai grijă de ea. Noile cercetări ne arată faptul că ceea ce mănânci îți poate afecta vederea pe măsură ce înaintezi în vârstă.

alimente pentru o vedere mai buna

Adaugă aceste alimente pentru vedere pentru a-ți îmbunătăți sănătatea ochilor! Ce alimente pentru vedere să incluzi în dieta ta?

alimente pentru o vedere mai buna

Roșii Roșiile au un conținut bogat de carotenoide, inclusiv licopen, care dă culoarea roșie a acestor alimente. Cercetările efectuate au ajuns la concluzia că licopenul prezent în țesurile oculare ajută la prevenirea leziunilor induse de lumină asupra retinei și a altor zone ale ochilor. Roșiile sunt, de asemenea, o excelentă sursă de vitamina C, un alt protector al vederii.

alimente pentru o vedere mai buna

Roșiile proaspete mâncate cu puțin ulei de măsline ajută la creșterea absorbției de licopen. Cercetătorii spun că alimentele bogate în antioxidanți sunt mai bune decât suplimentele. Spanac, kale și alte legume cu frunze verde închis Spanacul și alte legume cu frunzele într-o nuanță închisă de verde conțin 2 antioxidanți regăsiți în macula - luteină și zeaxantină.

alimente pentru o vedere mai buna

Macula este o parte a retinei care acțiunează ca un protector natural împotriva soarelui, protejând ochii de lumina dăunătoare. Luteina și zeaxantina absorb lumina albastră, care este deosebit de dăunătoare pentru retină. Aceste substanțe nutritive pot, de asemenea, să ajute ochii să detecteze mai bine contrastul, așa că alimentele bogate în acești antioxidanți îmbunătățesc nu numai vederea, ci ajută și la menținerea sănătății vizuale pe termen lung.

alimente pentru o vedere mai buna

Luteina și zeaxantina sunt solubile în grăsimi, așa că poți mânca alimentele care le conțin cu ulei de măsline, pentru a te asigura că sunt absorbite mai ușor de către organism. Ouă La fel ca spanacul, gălbenușul de ou este o bună sursă de luteină și zeaxantină.

Doar Daca Ai o Vedere Asemenea Unui Vultur Poti Trece Acest Test!

De asemenea, au descoperit că un consum zilnic de ouă nu a afectat nivelul colesterolului sau trigliceridelor. Există și anumite tipuri de ouă care conțin mai multă luteină, datorită faptului că găinile consumă o hrană cu un conținut bogat de carotenoide.

Alimente pentru o vedere buna de Andrada Avram Vineri, 18 Maiora Te gandesti ce alimente sa consumi pentru a avea o inima sanatoasa, un sistem digestiv in forma maxima si o piele stralucitoare, dar niciodata nu realizezi ca ceea ce mananci te poate ajuta sa ai si o vedere mai buna. Iar asta devine foarte important in contextul in care iti petreci, ca majoritatea, multe ore in fata calculatorului. Iata care sunt cateva optiuni delicioase care iti ajuta ochii, conform RealAge : Napii Acestia, impreuna cu conopida, broccoli si celelalte legume asemanatoare, sunt incarcati de luteina si zeaxantina, doi antioxidanti puternici care protejeaza retina de degenerescenta maculara si previn cataracta. Portocalele Citricele, mai ales portocalele, sunt bogate in vitamina C, la fel ca rosiile, piersicile sau chiar ardeii grasi rosii. Toate acestea ajuta vasele de sange sa transporte mai bine sangele catre ochi.

Gălbenușurile de ou sunt, de asemenea, o sursă naturală de vitamina D. Fistic Acesta este singurul tip de nuci care conține cantități semnificative de luteină și zeaxantină. De asemenea, are un conținut bogat de vitamina E. Grăsimile mono și polinesaturate din fistic ajută la creșterea absorbției carotenoidelor.

  • Alimente esentiale pentru o vedere mai buna - Edumedical
  • Sus Studiile de specialitate au descoperit ca vitamina C, vitamina E, beta carotenul si zincul participa activ la prevenirea degenerarii maculare, o afectiune vizuala specifica inaintarii in varsta.
  • Funcția vizuală a ochilor
  • Care este viziunea porcului
  • Alimente pentru o vedere buna

De fapt, un studiu realizat a ajuns la concluzia că persoanele care au adăugat fistic în dieta lor au reușit să crească semnificativ nivelurile de luteină.

Mai multe despre acest subiect